otrdiena, 2018. gada 24. jūlijs

Škoda Octavi Scout

Jaunā Škoda Octavia Scaout tiek piedāvāta ar 184 zs dīzeļmotoru, kas to padara par visu laiku jaudīgāko un ātrāko pilnpiedziņas Octavia modeli. Ar lielajiem 17 collu riteņiem un visu pārējo, dīzeļa Scout paātrinās līdz 100 km stundā mazāk, kā 8 sekundēs. Tik pat ātra ir arī benzīna versija, kurai gan nav RS motora, 2 litru turbo vietā to uz priekšu dzen 1,8 litru motors ar 180 zs. Tie nav slikti rādītāji, ņemot vērā to, ka DSG pārnesumkārba abām topa versijām jau ir standartā un vienīgais Scout ar manuālo kārbu ir bāzes modelis ar 150 zs dīzeli. Škoda Octavi Combi Kā visiem zināms Škoda Octavia ir automobilis ar grūti pārspējamu cenas un snieguma attiecību. Unversālis, tātad Škoda Octavia Combi pievieno šīm īpašībām arī ietilpību, ar kādu var lepoties retais unversālis tirgū. Tā kā pats Combi ir turpat 4,7 metrus garš, bet starp asīm tam ir gandrīz 2,7 metri, par kompakt klasi, kam teorētiski pieskaitāma Octavia, arī runāt var tikai teorētiski. Škoda Octavia var lepoties ar īpaši ietilpīgu bagāžas nodaļu. Vislētākais Combi ar 1,2 litru tsi motoru maksā tikai 14390 eiro, otra tik lēta un tik ietilpīga unversāļa tirgū vienkārši nav. Škoda Rapid Spaceback Automašīna no ārpuses izskatās pēc sedana, bet patiesībā ir hečbeks, tātad bagāžnieka vāks atveras kopā ar stiklu. Škoda rapid ražotāji uzsver, ka automobilim ir rekordliels salons un lielākais attālums galvas, kāju un visās citās rumpja zonās. Škoda rapid pirmais izlaidums Latvijā un arī citos tirgos palika līdz galam nesaprasts, galvenokārt tādēļ, ka automobilis ir tikai nedaudz mazāks par Škoda Octavia, toties nav divas reizes lētāks par to. Divas reizes lētāka nav arī Škoda Rapid Spaceback versija, tomēr šis formāts Latvijas pircējiem ir saprotamāks. Tomēr atliek paturēt prātā, ka šajā gadījumā par Dacia līdzinieku runāt nav pamata.

0 komentāri:

Komentāra publicēšana

 

  © 2009 Koka roka ir blogs par visu, ko neraksta avīzēs